logo

ابزار بسیار مفید و کارآمد برای انتخاب بازار هدف

مرکز تجارت جهانی ITC ابزاری را در سایت خود معرفی نموده است که برای انتخاب بازار هدف بسیار کارآمد و مفید می باشد.

اسم این ابزار نقشه پتانسیل صادرات یا Export Potential Map می باشد.

درباره نقشه پتانسیل صادرات
نقشه پتانسیل صادرات، محصولات، بازارها، و تامین کنندگان با پتانسیل صادرات (ظرفیت خالی استفاده نشده) و همچنین فرصت هایی برای تنوع صادراتی برای 226 کشور و منطقه و 4376 محصول را شناسایی می کند.

بر اساس روش بالقوه صادرات ITC، نقشه پتانسیل صادراتی عملکرد صادرات، تقاضای بازار هدف، شرایط دسترسی به بازار و پیوندهای دوجانبه بین کشورهای صادرکننده و واردکننده را ارزیابی می‌کند تا رتبه‌بندی فرصت‌های استفاده نشده را ارائه دهد.

چرا از این ابزار استفاده کنیم؟
نقشه پتانسیل صادرات اطلاعات به موقع و عملی در مورد محصولات، بازارها و تامین کنندگان با پتانسیل بکر ارائه می دهد و بخش های جدید با شانس موفقیت صادرات را رتبه بندی می کند.

جزئیات، قوی، و در جهت حمایت از توسعه پایدار است. از داده ها بر اساس سطح 6 رقمی سیستم هماهنگ استفاده می کند و طیف گسترده ای از اقدامات را برای افزایش کیفیت داده ها به کار می گیرد. نقشه پتانسیل صادرات فراتر از صنایع استخراجی و همچنین محصولات مضر و خطرناک برای محیط زیست تمرکز دارد تا توسعه صادرات را به سمت مسیری با نوسانات کمتر و آگاهانه تر از محیط زیست هدایت کند. همچنین اطلاعات مربوط به زمین و منابع موجود در کشورها را برای ارائه نتایج هدفمند یکپارچه می کند.

برای بهره مندی از خدمات این سایت روی این لینک کلیک نمایید:

در این ابزار جداول و گزارشات متنوعی استخراج می گردد که برای مثال عکس زیر نشان دهنده میزان صادرات محصولات از کشور ایران می باشد:

صادرات محصولات از ایران