logo
هوش مصنوعی در صاردات

هوش مصنوعی در صاردات و بازاریابی خارجی به گونه‌ای است که تاثیر چشمگیری در بهبود رونق تجاری و رشد اقتصادی کشورها دارد. با توجه به

ادامه مطلب »

تحقیقات بازار در صادرات محصول با استفاده از هوش مصنوعی، به عنوان یکی از کاربردهای پرکاربرد هوش مصنوعی در حوزه تجارت، به دلیل قابلیت‌های بسیار

ادامه مطلب »

شاید برای شما مهم باشد که بدانید در امسال یا سال های گذشته به چه میران از محصول مشابه محصول خودتان از کشور ایران صادر

ادامه مطلب »

مرکز تجارت جهانی ITC ابزاری را در سایت خود معرفی نموده است که برای انتخاب بازار هدف بسیار کارآمد و مفید می باشد. اسم این

ادامه مطلب »

یک محموله صادراتی شامل مدارک زیر می باشد: فاکتور پکینگ لیست گواهی آنالیز یا مشخصات فنی محصول بارنامه گواهی مبداء  

ادامه مطلب »

یافتن بازارهای جدید بین المللی ، کسب درآمد دلاری و صادرات ، امروزه با بکارگیری ابزار اینترنت و بازاریابی آنلاین بسیار ساده تر و در

ادامه مطلب »