هوش مصنوعی در صاردات و بازاریابی خارجی به گونهای است که تاثیر چشمگیری در بهبود رونق تجاری و رشد اقتصادی کشورها دارد. با توجه به
هوش مصنوعی در صاردات و بازاریابی خارجی به گونهای است که تاثیر چشمگیری در بهبود رونق تجاری و رشد اقتصادی کشورها دارد. با توجه به
تحقیقات بازار در صادرات محصول با استفاده از هوش مصنوعی، به عنوان یکی از کاربردهای پرکاربرد هوش مصنوعی در حوزه تجارت، به دلیل قابلیتهای بسیار
شاید برای شما مهم باشد که بدانید در امسال یا سال های گذشته به چه میران از محصول مشابه محصول خودتان از کشور ایران صادر
مرکز تجارت جهانی ITC ابزاری را در سایت خود معرفی نموده است که برای انتخاب بازار هدف بسیار کارآمد و مفید می باشد. اسم این
یک محموله صادراتی شامل مدارک زیر می باشد: فاکتور پکینگ لیست گواهی آنالیز یا مشخصات فنی محصول بارنامه گواهی مبداء
یافتن بازارهای جدید بین المللی ، کسب درآمد دلاری و صادرات ، امروزه با بکارگیری ابزار اینترنت و بازاریابی آنلاین بسیار ساده تر و در